TRAPPSTÄDNING
Gör vardagen enklare, Ni anlitar oss-Vi Städar.
- Bra kundrecensione
- Prisvärd städnin
- Följer Mäklarsamfundet riktlinj
- 14-dagars städgarant
- Utbildad persona
- Kvalitetssäkrade produkter och redskap
- Nöjd-kund-garanti
- Inga framkörningsavgifter
- Snabb kundservice
- Enkel onlinebokning
- Alltid samma städare
- Socialt ansvarstagande
- Allmänt Tillämpning
Beställning
Behandling av personuppgifter
Tjänstens genomförande
Kundens åtaganden
Avbokning
Ombokning
Betalning
Utebliven, ändring eller felaktigt utförd tjänst
Ansvarsbegränsning
Avtalstid och uppsägning
Priser och avgifter
Rutavdrag
Sekretess och konkurrens
Ändrade villkor
STEG 1
- Boka via:
- Du kan skicka en bokning eller offert förfrågan för städning genom .
- VÅRA STÄDTJÄNSTER ELLER OFFERTFÖRFRÅGAN:
- Använd Formuläret eller OFFERTFÖRFRÅGAN.
- Ring oss.
- Du får en orderbekräftelse inom en arbetsdag. Du kan alltid avboka och omboka kostnadsfritt.
STEG 2
- Vi gör följande.
- Vi kommer att ta kontakt med er och Presenterar oss, svara på alla frågor du kan ha.
- Upplägg och förslag över hur städningen kan genomföras
- Vi lämnar garanti efter oss som gäller i 24 timmar, efter städtillfället, up till 2 veckor.
STEG 3
- FÖRBEREDELSER
- STÄDNING
- STÄDRAPPORT
Vi inleder alltid med ett kundbesök, då ansvarig kommer hem till dig för att lyssna på dina önskemål. Ett kundbesök är kostnadsfritt och du förbinder dig inte till något.
- Vi erbjuder kunnig och utbildad personal med hög servicekänsla och pålitlighet.
- Vi tar med oss all städutrustning.
- Vi tar med stege
- Vi tar medbelysning
- Faktura kommer på e-post eller brev efter godkänd städning.
- Vi tror på nöjda kunder. Vi erbjuder två veckors städgaranti när du bokar en komplett städning. Det innebär att skulle du, mäklare eller nyinflyttad reklamera städningen, vi kommer och åtgärda bristerna utan extra kostnad inom 48 timmar.
- Vi lämnar skriftlig garanti så att eventuella avvikelser som kan framkomma vid besiktningstillfället snarast kommer att åtgärdas av oss utan kostnad.
- Vi lovar att vi alltid kommer vara billigast.
- Vi hjälper dig som kund med olika helhetslösningar anpassade efter era behov och önskemål. En sådan helhetslösning omfattar uppdragets upplägg och förslag över hur städningen kan genomföras.
- Vi kommer självklart inte att skicka någon faktura förrän reklamationen är hanterad och du är nöjd !
- Vår personal, sträva efter att behålla och förbättra kvaliteten på sitt eget arbete.
Vi har viktiga rutiner som säkrar kvaliteten; t ex kvalitetskontroller-städobjekt-introduktion av nyanställda, kunskap och metoder & förbättringsplaner.
Vi håller alltid det vi lovar och driver vår verksamhet på ärliga metoder.
Vi som arbetar inom HOLMREN trivs väldigt bra med vad vi gör, vi anser att vi gör något viktigt varje dag.
För er trygghet är personalen kontrollerad i polisens register. Referenser på den som ska arbeta hos er lämnar vi ut på er begäran.
Vår kvalitetsgaranti grundar sig på framtagna checklistor som används ute hos kund. Vid en eventuell avvikelse eller om kund känner sig missnöjd med utfört arbete, kontaktas rätt kontaktperson för åtgärd direkt på plats.
Vår personal har erfarenhet av yrket. Vi utbildar all vår personal i nya städmetoder, användning av maskiner och produkter.
Våra uppdragsgivare ska alltid känna trygghet och kunna ha god kommunikation med vår personal.
Kvalitet & Miljö Policy
Kvalitet & Miljö Policy.
Enligt vår kvalitetspolicy ska vi uppfylla våra kunders krav, behov och förväntningar. Vi ska utföra lokalvården i rätt tid och enligt överenskomna villkor med en hög och jämn kvalitetsnivå som består av:
- MILJÖ:
Vi arbetar mot en bättre miljö och tar ansvar när det gäller inköp av produkter och transporter.
Vi använder enbart miljöklassade produkter vilket följs upp kontinuerligt av våra arbetsledare.
I vårt kvalitetsarbete ingår miljöfrågorna.
- Vi utför våra städtjänster miljövänligt, dem rätta produkter.
Vi förenklar din vardag genom att erbjuda helhetslösningar. Det är en självklarhet för oss att ta hand om servicen så att våra kunder kan koncentrera sig på annat. Allt från städning, fönsterputs och olika former av underhåll.
Vi lägger mycket fokus på miljö, ekonomisk och social hållbarhet. Flexibilitet, angelägen om detaljarbete till överkomliga priser gör oss unika från andra städföretag. Vi bygger på att utveckla långsiktiga relationer med våra kunder.
- Länsförsäkring
- Vår personal är försäkrade.
⇒ Boka direkt online: TRAPPSTÄDNING
⇒ Boka direkt online: Tvättstuga
⇒ Boka direkt online: Föreningslokal
- 100% nöjd-kund-garanti.
- Besiktning innan & efter.
- Vi har med oss allt städmaterial.
- Fast pris.
- Utbildad personal.
- Fakturering-Betalning Endast betalning Via Faktura.
- Moms är alltid inräknad i priset.
- För RUT-avdragsadministration tillkommer det en avgift.
- Fakturan skickar vi via e-post alternativt med posten och betalningen sker i efterskott.
- Vi har Sekretess Kontrakt, & Eran Säkerhet är Viktig för Oss
- Vi är ansvarsförsäkrade av Länsförsäkringar
- Vår personal är försäkrade
STEG 1
- Boka via:
- Du kan skicka en bokning eller offert förfrågan för städning genom .
- VÅRA STÄDTJÄNSTER ELLER OFFERTFÖRFRÅGAN:
- Använd Formuläret eller OFFERTFÖRFRÅGAN.
- Ring oss.
- Du får en orderbekräftelse inom en arbetsdag. Du kan alltid avboka och omboka kostnadsfritt.
- HEMSTÄDNING
- TRAPPSTÄDNING
- FLYTTSTÄDNING
- STORSTÄDNING
- VISNINGSSTÄDNING
- FÖNSTERPUTSNING
STEG 2
- Vi gör följande.
- Vi kommer att ta kontakt med er och Presenterar oss, svara på alla frågor du kan ha.
- Upplägg och förslag över hur städningen kan genomföras.
- Vi lämnar garanti efter oss som gäller i 24 timmar, efter städtillfället, up till 2 veckor.
STEG 3
- FÖRBEREDELSER
- STÄDNING
- STÄDRAPPORT
Du kan välja på att:
- Vi hämtar upp nycklarna
- Lämnar du nycklar till vårt kontor
- Dina nycklar förvaras tryggt i vårt kassaskåp på kontoret och all personal är granskade.
VI LEVERERAR TOPPKVALITET
Vår målsättning är att erbjuda dig bästa möjliga pris jämfört med alla seriösa städfirmor.
Dags för en städning?
Boka din städning hos en lokal städfirma. Snabb och kostnadsfri offert.
Fyll i nedan formulär så kontaktar vi dig.
Beräkna ditt pris Utan Rut Avdrag:
Beräkna ditt pris Med Rut Avdrag:
Nedan punkter debiteras extra:
- Inglasad balkong 500 Kr
- Vind 800 Kr
100% nöjd-kund-garanti.
Besiktning innan & efter.
Vi har med oss allt städmaterial.
Fast pris.
Utbildad personal.
Endast betalning via Faktura.
Moms är alltid inräknad i priset.
För RUT-avdragsadministration tillkommer det en avgift.
Fakturan skickar vi via e-post alternativt med posten och betalningen sker i efterskott.
Städning förekommer in rätt ordning.
Vår städning utförs efter noggranna checklistor för att inget ska missas. Nedan kan ser ni vad som ingår vid vår standardstädning. Observera att vi alltid kan anpassa checklistorna efter era önskemål.
Entré och trapphus
Damma av och torka rent alla armaturer
Vi tar bort alla fula märken och spår av insekter.
Skurning och våttorkning av trappor och golv.
Vi dammar av och torkar av alla lister och golvlister
Entrématta
Skrapmatta rengörs
Portglas i entrédörr putsas
Rengöring och polering av dörrlås, dörrhandtag, knappsats och bricklås
Alla mattor dammsugs där det finns strömuttag – annars sopas de rent
Fasta mattor dammsugs dessa
Speglar putsas
Övriga ytor rengörs
Fönsterbrädor rengörs
Efter städningen signerar vi checklistan samt antecknar start- och sluttid.
Rapportera alla avvikelser angående fastigheten till närmaste ansvarig.
Tvättstuga
Tömmer och torkar av luddfilter i torktumlare.
Tömmer och byter papperskorg.
Golv sopas och våttorkas
Ledstänger våttorkas
Element våttorkas
Dammtorkar och tar bort fläckar på tvättmaskiner, torktumlare och torkskåp.
Hiss
Vi dammtorkar och rengör spegel och panel i hissen
Vi torkar av handtag och fläckar på hissdörrarna vid samtliga våningsplan
Vi dammsuger eller sopar golv i hissen
Vi moppar av golv i hissen
Väggar hisskorg rengörs
Föreningslokal
Vi dammtorkar alla öppna ytor.
Vi dammsuger eller sopar golvet i lokalen inkl. kök och toalett.
Vi moppar av golvet i lokalen inkl. kök och toalett.
Vi rengör alla öppna ytor i kök samt där sopor finnes.
Vi rengör handfat, toa och torkar av olika behållare inne på toaletter.
Vi torkar samtliga bord.
Vi tömmer och byter samtliga papperskorgar.
Vi rensar inte avlopp om det skulle vara stopp i diskhon, eller i något annat handfat.
Fönster som ej går att öppna tvättas ej emellan, endast in- & utsida tvättas då.
Vi kopplar ej ur el-armaturer, lampor, tvätt-& diskmaskiner mm.
Ej rengöring av väggar. Endast avdamning.
Tak tvättas ej
⇒ Boka direkt online: TRAPPSTÄDNING
⇒ Boka direkt online: Tvättstuga
⇒ Boka direkt online: Föreningslokal
- 100% nöjd-kund-garanti.
- Besiktning innan & efter.
- Vi har med oss allt städmaterial.
- Fast pris.
- Utbildad personal.
- Fakturering-Betalning Endast betalning Via Faktura.
- Moms är alltid inräknad i priset.
- För RUT-avdragsadministration tillkommer det en avgift.
- Fakturan skickar vi via e-post alternativt med posten och betalningen sker i efterskott.
STÄDGARANTI
PRISGARANTI
VI SKAPPAR EFFEKTIVA, EKONOMISKA, LÖSNINGAR
Miljövänlig och kvalitetssäkrad trappstädning på era villkor
Miljövänlig trappstädning med ISO14001 innebär bland annat att vi arbetar med tydliga rutiner och metoder för att minimera negativ påverkan på natur, människor och djur. Det innebär också at ni får en bra inomhusmiljö utan farliga kemikalier och utsläpp. Ni kan vara trygga i vissheten att alla våra tjänster är ISO-certifierade för kvalitet och miljö och att vi är ett auktoriserat serviceföretag med kollektivavtal.
Rena trapphus ökar trivseln för de boende
I ett trapphus drar man in en hel del smuts framför allt under vintern då snö, sand och salt fastnar på skorna och följer med in i trapphuset. Att ha smutsiga trapphus leder ofta till irritation hos de boende. Sand, grus och andra smutspartiklar bidrar också till att trappor och stengolv slits snabbare vilket efter ett tag ger permanenta skador som inte går att tvätta bort. Med ett rent trapphus så ökar man inte bara trivseln för de boende utan förebygger även slitage.
Professionellt utförd trappstädning
Kvalitetskontroll av trappstädning genomförs i två steg, som egenkontroll och i form av kvalitetskontroll. Efter varje städning genomför trappstädaren en kvalitetskontroll i form av egenkontroll i syfte att säkerställa att allt ser bra ut och är genomfört enligt avtal. Utöver detta så genomförs kvalitetskontroll av vår arbetsledning enligt ett förutbestämt intervall, som kund får du gärna vara med på dessa. Kvalitetskontrollen dokumenteras och kontaktpersonen får en kopia på genomförd kvalitetskontroll. Kvalitetskontrollen säkerställer ytterst att vi följer avtalet och där fångar vi även upp eventuella behov av extra åtgärder.
Hur ofta ska trapphuset städas?
För att bestämma hur ofta trappstädningen skall utföras behöver vi bakgrundsinformation. Många faktorer påverkar detta.