POLICIES
Gör vardagen enklare, Ni anlitar oss-Vi Städar.
- Bra kundrecensione
- Prisvärd städnin
- Följer Mäklarsamfundet riktlinj
- 14-dagars städgarant
- Utbildad persona
- Kvalitetssäkrade produkter och redskap
- Nöjd-kund-garanti
- Inga framkörningsavgifter
- Snabb kundservice
- Enkel onlinebokning
- Alltid samma städare
- Socialt ansvarstagande
- Allmänt Tillämpning
Beställning
Behandling av personuppgifter
Tjänstens genomförande
Kundens åtaganden
Avbokning
Ombokning
Betalning
Utebliven, ändring eller felaktigt utförd tjänst
Ansvarsbegränsning
Avtalstid och uppsägning
Priser och avgifter
Rutavdrag
Sekretess och konkurrens
Ändrade villkor
STEG 1
- Boka via:
- Du kan skicka en bokning eller offert förfrågan för städning genom .
- VÅRA STÄDTJÄNSTER ELLER OFFERTFÖRFRÅGAN:
- Använd Formuläret eller OFFERTFÖRFRÅGAN.
- Ring oss.
- Du får en orderbekräftelse inom en arbetsdag. Du kan alltid avboka och omboka kostnadsfritt.
STEG 2
- Vi gör följande.
- Vi kommer att ta kontakt med er och Presenterar oss, svara på alla frågor du kan ha.
- Upplägg och förslag över hur städningen kan genomföras
- Vi lämnar garanti efter oss som gäller i 24 timmar, efter städtillfället, up till 2 veckor.
STEG 3
- FÖRBEREDELSER
- STÄDNING
- STÄDRAPPORT
Vi inleder alltid med ett kundbesök, då ansvarig kommer hem till dig för att lyssna på dina önskemål. Ett kundbesök är kostnadsfritt och du förbinder dig inte till något.
- Vi erbjuder kunnig och utbildad personal med hög servicekänsla och pålitlighet.
- Vi tar med oss all städutrustning.
- Vi tar med stege
- Vi tar medbelysning
- Faktura kommer på e-post eller brev efter godkänd städning.
- Vi tror på nöjda kunder. Vi erbjuder två veckors städgaranti när du bokar en komplett städning. Det innebär att skulle du, mäklare eller nyinflyttad reklamera städningen, vi kommer och åtgärda bristerna utan extra kostnad inom 48 timmar.
- Vi lämnar skriftlig garanti så att eventuella avvikelser som kan framkomma vid besiktningstillfället snarast kommer att åtgärdas av oss utan kostnad.
- Vi lovar att vi alltid kommer vara billigast.
- Vi hjälper dig som kund med olika helhetslösningar anpassade efter era behov och önskemål. En sådan helhetslösning omfattar uppdragets upplägg och förslag över hur städningen kan genomföras.
- Vi kommer självklart inte att skicka någon faktura förrän reklamationen är hanterad och du är nöjd !
- Vår personal, sträva efter att behålla och förbättra kvaliteten på sitt eget arbete.
Vi har viktiga rutiner som säkrar kvaliteten; t ex kvalitetskontroller-städobjekt-introduktion av nyanställda, kunskap och metoder & förbättringsplaner.
Vi håller alltid det vi lovar och driver vår verksamhet på ärliga metoder.
Vi som arbetar inom HOLMREN trivs väldigt bra med vad vi gör, vi anser att vi gör något viktigt varje dag.
För er trygghet är personalen kontrollerad i polisens register. Referenser på den som ska arbeta hos er lämnar vi ut på er begäran.
Vår kvalitetsgaranti grundar sig på framtagna checklistor som används ute hos kund. Vid en eventuell avvikelse eller om kund känner sig missnöjd med utfört arbete, kontaktas rätt kontaktperson för åtgärd direkt på plats.
Vår personal har erfarenhet av yrket. Vi utbildar all vår personal i nya städmetoder, användning av maskiner och produkter.
Våra uppdragsgivare ska alltid känna trygghet och kunna ha god kommunikation med vår personal.
Kvalitet & Miljö Policy
Kvalitet & Miljö Policy.
Enligt vår kvalitetspolicy ska vi uppfylla våra kunders krav, behov och förväntningar. Vi ska utföra lokalvården i rätt tid och enligt överenskomna villkor med en hög och jämn kvalitetsnivå som består av:
- MILJÖ:
Vi arbetar mot en bättre miljö och tar ansvar när det gäller inköp av produkter och transporter.
Vi använder enbart miljöklassade produkter vilket följs upp kontinuerligt av våra arbetsledare.
I vårt kvalitetsarbete ingår miljöfrågorna.
- Vi utför våra städtjänster miljövänligt, dem rätta produkter.
Vi förenklar din vardag genom att erbjuda helhetslösningar. Det är en självklarhet för oss att ta hand om servicen så att våra kunder kan koncentrera sig på annat. Allt från städning, fönsterputs och olika former av underhåll.
Vi lägger mycket fokus på miljö, ekonomisk och social hållbarhet. Flexibilitet, angelägen om detaljarbete till överkomliga priser gör oss unika från andra städföretag. Vi bygger på att utveckla långsiktiga relationer med våra kunder.
- Länsförsäkring
- Vår personal är försäkrade.
- 100% nöjd-kund-garanti.
- Besiktning innan & efter.
- Vi har med oss allt städmaterial.
- Fast pris.
- Utbildad personal.
- Fakturering-Betalning Endast betalning Via Faktura.
- Moms är alltid inräknad i priset.
- För RUT-avdragsadministration tillkommer det en avgift.
- Fakturan skickar vi via e-post alternativt med posten och betalningen sker i efterskott.
- Vi har Sekretess Kontrakt, & Eran Säkerhet är Viktig för Oss
- Vi är ansvarsförsäkrade av Länsförsäkringar
- Vår personal är försäkrade
Behandling av personuppgifter är
STEG 1
- Boka via:
- Du kan skicka en bokning eller offert förfrågan för städning genom .
- VÅRA STÄDTJÄNSTER ELLER OFFERTFÖRFRÅGAN:
- Använd Formuläret eller OFFERTFÖRFRÅGAN.
- Ring oss.
- Du får en orderbekräftelse inom en arbetsdag. Du kan alltid avboka och omboka kostnadsfritt.
- HEMSTÄDNING
- TRAPPSTÄDNING
- FLYTTSTÄDNING
- STORSTÄDNING
- VISNINGSSTÄDNING
- FÖNSTERPUTSNING
STEG 2
- Vi gör följande.
- Vi kommer att ta kontakt med er och Presenterar oss, svara på alla frågor du kan ha.
- Upplägg och förslag över hur städningen kan genomföras.
- Vi lämnar garanti efter oss som gäller i 24 timmar, efter städtillfället, up till 2 veckor.
STEG 3
- FÖRBEREDELSER
- STÄDNING
- STÄDRAPPORT
Du kan välja på att:
- Vi hämtar upp nycklarna
- Lämnar du nycklar till vårt kontor
- Dina nycklar förvaras tryggt i vårt kassaskåp på kontoret och all personal är granskade.
TRYGGHET & SÄCKERHET
Att utföra vårt uppdrag med noggrannhet har varit en självklarhet från början.
ALLTID FÖRSÄKRAT
Ditt hem är alltid försäkrat när vi är hemma hos dig. Även våra anställda har full ansvarsförsäkring.
UTBILDAD PERSONAL
Våra medarbetare är utbildade, har kollektivavtal, försäkringar, avtalspension och rättvisa arbetsvillkor.
STÄDGARANTI
Nöjd kund-garanti. Vi lämnar skriftlig garanti så att eventuella avvikelser som kan framkomma vid besiktningstillfället snarast kommer att åtgärdas av oss utan kostnad.
PRISVÄRDA
Boka enkelt online för att få ett prisförslag som passar det du behöver hjälp med.
INGEN BINDNINGSTID
Pausa ditt städabonnemang när du vill, du är alltid välkommen tillbaka när du behöver vår hjälp eller är i behov av service.
ANPASSAT EFTER DIG
Vi är lokala och nära våra kunder Brett kunnande kring städning och renhållning
Flexibla upplägg utefter era behov.
VI VÄRNAR OM MILJÖN
Vi alltid klimatsmarta val så långt det är möjligt, från att använda miljömärkta rengöringsmedel.